Ярмарок-етнофестиваль «Луганщина єднає» у місті Сєвєродонецьк
Мед. Як багато в цьому слові. Яскраві кольори сонця, тепла літня пора, цвітіння різноманітних трав та квітів. І ось, як завжди, коли люди святкують медовий та яблучний спаси, у м. Сєвєродонецьк пройшов ярмарок-етнофестиваль «Луганщина єднає».

Як і інші масові заходи, ця подія перш за все була призначена для комунікації. І це їм (організаторам) вдалося. На заході були присутні усі верстви населення – бабусі й дідусі, батьки з дітьми та люди з обмеженими можливостями, які приймали дуже активну участь у всіх конкурсах та майстер-класах.

На ярмарці-виставці були представлені твори народного мистецтва – ляльки ручної роботи, декоративні утвори мистецтва, різноманітний барвистий посуд ручної роботи. Але ж головним на виставці, звісно, був мед. Найрізноманітніші збори – липовий, соняшниковий, гречаний, різнотравний; різноманітні форми – свічки, соти, прополіс ,чудернацькі фігурки; у різному стані – твердий, м'який, рідкий; різнокольоровий - жовтий, червоний, білий; солодкий та гіркий, свіжий та витриманий, медовуха та медові напої – усе це привезли до Сєвєродонецька з усіх куточків області.

Супроводжувалося усе це бадьорою українською музикою, виступами народних музичних колективів та різними майстер-класами з вироблення глиняних горщиків , розмальовування дерев'яних лопаток для меду, гри в баскетбол та інших тематичних цікавинок.

Луганська область розділена на шматки. Розділена війною і непорозумінням. І віднедавна з'явився у цієї області свій бренд, який зветься «Луганщина - привітна, різноманітна, моя». Родзинкою цього бренду є зображення пізнаваних символів регіону - бабака, коня та лисиці, які зображені на брендованій продукції - одязі, сувенірах, чашках, канцелярських виробах. «Чи буде регіон успішним, багато в чому залежить від його іміджу. Промоції – важливий елемент комунікацій, один з інструментів просування області в Україні та світі, конкурентної боротьби територій за інвестиції, туристичні та фінансові потоки, інновації та трудові ресурси», – зазначив Костянтин Мєшков, заступник Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Луганської ОДА. – «Можливо, не один рік знадобиться, щоб змінити імідж Луганської області, але це потрібно робити».

Маємо надію, що фестивалі, які пройшли цими вихідними у Сватовому (Всеукраїнський фестиваль «Слобожанський спас») та Сєвєродонецьку (ярмарок-фестиваль «Україна єднає») внесуть внесок в становлення позитивного іміджу нашої області.